Tjockar mig framför BB♥

Jag älskar att det är BB varje kväll. Jag kommer verkligen att sakna det när det är över!
Nu varje kväll när jag sitter framför tven så måste jag ladda bordet med läsk och chips, eller annat gojjs! Och det är ju vardagslyx. Och jag vill bara fortsätta med det, men jag vet att det inte alls är bra.
Kan säga att efter BB är över så kommer jag inte att äta chips och godis varje dag. Eller dricka läsk varenda dag. Det måste ta slut! Endast helger kommer det att bli då. Måste lära Haley i tid att det inte är ok att äta godis varje dag. Att det endast är helg-lyx!
Aja, Lina och Mela har varit här uppe. Kört spel och sånt. Skoj!
Och sen gjorde jag våffler också, sjukt gott!♥
Älskar att lyxa till det lite då och då. Och speciellt nu när det är så fint väder och ljust ute, då vill man mysa till det extra. Även fast det lägger på sig mycket mycket extra på kroppen.(;
Aja, imorgon händer ingenting vad jag vet. Eller jo, ska till svärmoren och vara där på någon Alovera grej, man skulle kleta ansiktsmask, och såna grejer. En ren avslappning! Sköööönt!
Vill faktiskt åka på typ en spaweekend, hade varit skönt. Kanske kan önska mig det i födelsedagspresent.
Fyller ju faktiskt snart år, 2 veckor kvar. Ska bli skönt att fylla 18, även fast det inte är något speciellt. Det enda jag kan göra är köpa cigg själv, skaffa körkort. Och det måste jag verkligen! Det är mitt mål.
Och förresten på tal om cigg, jag ska sluta röka nu. Det är faktiskt dags!
Jag vill ha ett frisk och bra liv. Så ciggaretterna klarar jag mig utan. De förstör bara för mig, och jag har fått en ganska bra bekräftelse på vad ciggaretter gör med en. Min morfar dog av det, och jag vill inte att det ska sluta så för mig! Har rökt idag, men har inte rört en cigg nu på 3½ timme, vilket faktiskt är sjukt bra tycker jag. Inget WOW direkt, men jag brukar röka ganska tätt annars. Så just nu i skrivande stund är ju super röksugen, men äter chips istället. Jag kommer garanterat gå upp i vikt nu, det gjorde jag sist jag försökte sluta röka också. Bara för att jag hela tiden går och äter och äter. Men det är värt det, man kan alltid träna!
Jaja, hur som helst nu så ska jag titta vidare på BB. Hörs!♥
Kex choklad blir bara en större och större familj. Blåbär har funnits nu ett tag,
men hallon & banan fann jag i affären. Banan är inte riktigt min grej.
Men hampus tyckte den var god, och hallon smakade inte så mycket hallon.
Men gick att äta!(:
idag när jag och haley badade tillsammans.
Förresten så är det första gången hon badar i badkaret.
Och hon fixade det galant♥

Kommentarer
Postat av: Sari

Haley e´bara såååå underbar ,söt och go

2011-05-11 @ 07:37:29
URL: http://tuulikki.blogg.se/
Postat av: lina

puss på henne & dig!

2011-05-11 @ 18:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0