Tjockat färdigt nu!

Vi var en sväng i Hörby och umgicks med Anna & Robin. Trevligt!
Vi var uppe på Assars och åt glass, den som njöt mest var nog Haley sen Anna!;)
Jag åt bara lite glass då jag valde en sjukt äcklig glass, eller är det bara jag som är kräsen idag!
Påvägen hem så stannade vi vid Thaivagnen och köpte med oss läsk, redbull(stor), monster, chips, och chease balls!
Så har suttit och tjockat mig framför BB nu och nu är jag klar. Propp mätt!
Nog om det, öppnade precis ett brev som jag fick hem. Det var typ "reklam" där man kunde beställa pyssel grejer. Till oss föräldrar som vill minnas klart om våra barn när de var mindre, typ fotoalbum där man dekorerar och pysslar själv. Som startpaketet får man fotoalbum och sen massa dekorations grejer. Om deras första år typ.
Och det var det jag ville göra, skulle handlat det men köpte pärlor istället. Ångrar mig dock lite då jag inte håller på så mycket med pärlor längre. Men jag har såna perioder, från och till om ni förstår vad jag menar!
Så ska väl fundera på detta "paket" och kanske beställa hem det.
Hur som helst tittar på Dr.90210 eller vad det heter. Skönhetsoperationer, tycker det är intressant trots att jag blivit väldigt känslig mot sånt"/. Men det är spännande, det är det verkligen!
Förresten, finns det något ni vill att jag ska skriva mer om?(: Så släng en kommentar isåna fall!
snygg man kan vara;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0