trevlig kväll

Lina och Felicia kom upp i eftermiddags och gjorde mig sällskap. Trevligt!
Och nu har vi precis ätit mat, kyckling och ris, äggröra och bacontärninger, och lite sås och sådant!
Vi åt med fint sällskap. Haley fick också äta vår mat, som vi delade fint, men hon tyckte dock inte om falukorven som hon fick. Men äggröran tyckte hon om(:
Nu sitter vi här och är lite lite döda.. Är propp mätta.
Vad gör ni bloggläsare då? Vi funderar på att ut och gå en runda, men alla är typ döda.
Här sitter vi nu. Och snackar med Mela och försöker övertala honom om att komma hit.
Men det gick tydligen inte så bra. Men vi får se! Kanske lyckades vi eller kanske inte!
Nu ska vi ta det lugnt, shit vad jag vill äta jordgubbar. Men det ska vi inte äta.
Ska baka kladdkaka sen;)
såhär har jag pyntat min fina mobil♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0