BACK


Hej & hå blogg.se!
Nu är jag tillbaka, skit bra va? Har ni saknat mig här på blogg.se eller?
Jag kan ävl erkänna att jag saknat att blogga här rätt mycket. Jag har varit på nattstad och gjort mitt där. Och toppat topp 10 där också, vilket gjort mig så otroligt glad. Att veta att det finns så många som följer mig.
Men nu undrar ni säkert vad jag då gör här på blogg.se om jag trivdes så bra på nattstad. Och jo, jag trivdes bra. Men det var här på denna bloggen som jag "startade upp" allt. Anledning till att jag har så många läsare och besökare varje dag är pga denna bloggen. Och det var här jag blev May, det var här jag blev "ung mamma" och det är såklart jag vill fortsätta här då. Jag har bloggat på nattstad då det varit enkelt med allt från design till att tjäna extra pengar.. Men nu vill jag inte ha den dära "enkla" designen. Utan jag trivs himla bra med en lite snyggare design som beskriver mig. Och det bästa är att slippa anpassa sig. Kodmallarna på nattstad gjorde mig galen. Nog för att jag älskar deras app, men det spelar ju ingen roll sålänge allt annat suger.
Nej, men nu tänkte jag ge blogg.se en chans. Tänkte blogga här fram över, men jag kanske kommer på om några dagar redan att jag inte trivs här, men då kommer jag självklart att flytta tillbaka och blogga på nattstad igen och då kommer jag även säga det här innan. Men som det är nu så kommer jag att vara här tills jag börjar få utbrott på appen. Vilket jag redan fått en gång idag!
Nåja, till något mycket roligare. Haley blev 2 år förra tisdagen, så otroligt snabbt tiden gått med den damen. Och jag skulle fött för 2 veckor sedan, men ännu är jag tjock och bara en barns morsa.
Jag börjar bli riktigt irriterad men kämpar på ändå. Det är jobbigt att gå över tiden, och det är jobbigt att vara handikappad. Jag kan inte röra mig och har svårt att sova om nätterna.
Nej, men allvarligt detta var bara ett "börja om" inlägg. I nästa inlägg skriver jag mer som ett normalt inlägg OK?;)
/ see youuuuu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0