DÅLIG APP?

Är blogg.se:s app dålig eller? Jag kommer inte in på bloggen via mobilen, oavsett hur många gånger jag försökt. Och det är inte fel lösen eller något för det har jag redan testat.. Så är deras app såhär dålig eller det är bara just idag? För jag vill gärna kunna blogga från mobilen utan att behöva gå in på internet och massa sånt skit och trams.. 
Eller är det kanske bara jag som har problem med appen?! 
Snälla hjälp mig och svara på min fråga.. För ska det vara såhär kan jag inte blogga här.. 

Mobilen är alltid till hands och då behöver vi en fungerande app också, helst! 
Och vad vore bättre än en mobil och en fungerande app där man kan blogga ifrån snabbt och enkelt?! Jag behöver det när bebisen dykt upp. Det gör allting enklare och då har jag mer tid att uppdatera er också! 
Så säg mig, är appen såhär alltid, eller det är bara jag som har sån jävla otur? 

Vi har iallafall ätit glass, var nere vid golex och köpte vars en glass. Älskar glass, det är så kyligt!:) 
/ en bitter May här nu. 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag tycker att blogg.se's app alltid är dålig måste jag säga..

2012-08-19 @ 23:19:48
URL: http://lautrup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0