SNYGGT FRÅN NELLY.COM

Det är inte så ofta jag kikar runt bland hemsidor med snygga kläder, skor osv.. Och ännu mer sällan brukar jag tipsa om snygga saker på bloggen inom "mode-kategorin". Men nu känner jag att jag faktiskt vill och kan göra det. Snart eller ja, "snart" kommer jag tillbaka till min vanliga kropp igen och då är det genast tio gånger roligare att titta på kläder/skor osv. 
Inte för att jag kanske tänker beställa något utav det just här och nu, men att sitta och titta och faktiskt vilja ha något kan leda till att man skärper till sig med träning osv.. 
Allting enklare att hämta inspiration från andra eller av andra. 
Så nu tänkte jag tipsa er om några saker jag hittat på Nelly.com som jag tycker är snyggt!

499 kr, finns i 3 olika färger.

599 kr, finns också i 3 färger.

549 kr för denna fina klänningen. 

699 kr för denna söta klänningen.
denna vill jag jätte gärna ha! så kanske något man ska satsa på? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0